27. 1. 2016

...před rokem...

- večer - připlul k nám domů. Ráno si objednal sníh, jak se mi to na podzim zdálo, a pak hřejivé sluneční paprsky, jako byly ty dnešní, které ten sníh během dne rozpouštěly. A pak byla jeho chvíle.Ty chvíle máme v sobě zapsané oba a už vždy to budou jedny z nejúžasnějších vzpomínek, co mám. A dnes jsme měli s dortem narozeninovým veselo :-)


To je moje?


Sáhnu na to!


Tak prý sfouknout, tak foukáme!


Sfoukla to!


Co to tu máme?


Tak to pěkně, takhle...


Aha, prý to mám jíst?!


Patlat se v tom je lepší!


Ještě balíček!


Je to dřevěné!


Zbořím to!


Líbí se mi obal.


Vzala mi kostky.


Ale něco jsem přece jen ukořistil.








4 komentáře:

  1. Velká gratulace oslavenci i mamince.
    Přejeme krásný každý den ☼
    Máte krásný kšíry (taky musíme v židličce kurtovat).

    OdpovědětVymazat
  2. óóóóó, tak nádherné děti. děkuji za zážitek :)
    mějte se všichni nádherně, Helenko. *** ♥

    OdpovědětVymazat
  3. óóóóó, tak nádherné děti. děkuji za zážitek :)
    mějte se všichni nádherně, Helenko. *** ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, jojo, jinak skáče, leze ven a taky na stůl :-D Děkujeme!

    Calendulko, děkujeme!

    OdpovědětVymazat