15. 6. 2011

... někde mezi Prahou a Tišnovem...

...cestou do Prahy a cestou z Prahy...na vonné setkání s báječnými a milými ženami - milé moje, děkuji za krásný den ♥

...somewhere between Prague and Tišnov (the town I live now :)) ... traveling by train to and from Prague - morning and the evening - to an aromatic "meeting" with some wonderful and beautiful women - my dears, thank you very much for that wonderful day spent with you ♥




...a pár fotek kytek příkopovek aneb flóra "železničních náspů" - jeden z důvodů proč miluju cesty vlakem, hlavně v období od března do července - kvetoucí nádhera, bohužel se mi nepodařila zachytit, vlak jel prostě moc rychle :)

...and some "pictures" of the railway embankement flora I just love it but wasn´t able to catch it, the train was just moving too fast :)



5 komentářů:

  1. Lovely photographs - thanks for sharing!

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem dlouho nejela vlakem... Moc milé fotky, Heli :). M

    OdpovědětVymazat
  3. Joy, thanks :)

    Marianko, my nemáme auto, takže vlakem jezdíme často...někdy je to komplikované, někdy cesta, která by autem trvala hodinu a půl, trvá tři i více hodin, někdy se prostě bez auta nemůžeme na jiné místo dostat...ale ježdění vlakem je báječné a moc si to užívám, připomíná mi to dobu, kdy jsem jako malá jezdila vlakem s babičkou a dědou :). No a ty kvetoucí příkopy, to je nádhera v tuhle dobu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Chyta me z tech fotek nostalgie na prazdninove cesty vlakem mezi Prahou a Brnem. To uz je let... Dik za pripomenuti :)

    OdpovědětVymazat